چگونه به بهبود عملکرد کلیه با گیاهان سنتی چینی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بهبود عملکرد کلیه با گیاهان سنتی چینی

طب چینی است و نه متفاوت از روش درمان غرب در درمان بیماری مزمن کلیه است. این به طور عمده را به گیاهان سنتی چینی برای تعمیر کلیه آسیب دیده، که در حال حاضر ثابت شده است که بسیار موثر است.

برای درمان این بیماری، در ابتدا ما باید خون خود را به تمیز کردن. می سموم بیش از حد و عوامل التهابی در خون شما است که باعث آسیب بیشتر به کلیه ها وجود دارد. در طب غربی، همودیالیز تنها می تواند سموم مولکول های کوچک مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک را حذف کنید. سموم مولکول های بزرگ مانند هموسیستئین و پروتئین رتینول هنوز در خون هستند و باعث آسیب جدی تر.

دوم، برای تمیز کردن بیشتر سموم و پیچیده ایمنی سپرده در رگ های خونی و کلیه ها، ما استفاده از طب گیاهی چینی.مواد فعال از گیاهان چینی می تواند با ترکیب پیچیده ایمنی، تقسیم آنها و تخلیه آنها از بدن است. علاوه بر این، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها، بسیار پیچیده و فوق العاده ماتریس سلولی ایمنی بدن است که باعث فیبروز کلیوی در تصویر را می توان مرخص شد.

گام سوم برای تنظیم سیستم ایمنی ذاتی و تکمیل خون و چی تا که به دوباره تجدید خود از سلول های کلیه آسیب دیده و ترویج بهبود عملکرد کلیه است.

چه چیزی بیشتر، استفاده از طب سنتی چینی بسیار سخت است، تنها زمانی که ما تجزیه و تحلیل کامل از وضعیت کلیه بیمار را ساخته اند می تواند ما شما را به دستورالعمل مربوطه.

بنابراین اگر شما علاقه مند به درمان های منحصر به فرد ما، شما می توانید به ما ایمیل و یا پیام های ترک به ما. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان CKD، گیاهان سنتی چینی، چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: